Sunday, January 23, 2011

Ikatan Tali Kasut Menarik

Tukar Design Ikatan Tali Kasut Korang Hari² Hahaha
Korang pakai kasut bertali pergi sekolah dengan pergi kerja kan. Ape kata sekali sekala korang ubah cara korang ikat tali kasut. Baru la stylo takda la boring je pakai kasut yang sama dengan bau jenama yang sama dan design ikatan tali kasut yang sama hahahahaha...


Korang tiru je la design ikatan kasut ikut warna tali dalam gambar² ni ye... Selamat bergaya dengan tali kasut korang tu :p















Ha ikat jangan tak ikat. Jangan berbelit² sudah...Hahahahaha

Sumber: Isu Hangat.net

About Author:

Konsultan MAA Takaful. Nak sembang takaful boleh whatsapp bila-bila 013-404 4072


Let's Get Connected: Twitter | Facebook | Google Plus

1 comment:

  1. Cantik lah plak kan awak? Seni tu...Bleh try buat nanti..tq..

    ReplyDelete

Tak kan baca je ;)
Ce komen skit nak tengok :D