Friday, February 8, 2019

Kenapa Kena Tambah Pelan Kemalangan ?

Ramai yang pm tepi tanya pasal kelebihan plan KEMALANGAN komprehensif yang banyak saya propose pada pelanggan saya.

Mudah je, semua orang tak kira jantina lelaki atau perempuan terdedah pada risiko KEMALANGAN. Pelan ini adalah pelan tambahan kepada plan takaful Income Replacement yang menggantikan pendapatan tiap tiap tahun jika ditimpa musibah.



KEMALANGAN nie bukan sahaja boleh berlaku kat jalanraya sahaja, ia juga boleh berlaku di rumah, tempat kerja atau di mana mana sahaja. Pelan ini memberi kelebihan pampasan untuk lindungi kebajikan anda sewaktu hidup. Ia bukan untuk mencegah daripada musibah ini terjadi, tetapi it serves as a BACK UP plan untuk support hidup anda.

  • PERTAMA
Satu yang saya suka mengenai plan ini adalah anda boleh buat claim jika anda MC akibat kemalangan walaupun tak masuk wad rawatan hospital. So, anda boleh dapat duit poket sambil cuti sakit.

Polisi takaful yang lain tak bagi sebarang pampasan jika MC sahaja.

  • KEDUA
Pelan ini juga bayar pampasan jika kepatahan tulang atau melecur teruk akibat kemalangan sehingga RM 50,000 setiap tahun...! Bil rawatan hospital boleh claim semula dengan kami, walaupun tak warded.

  • KETIGA
Jika anda terpaksa warded akibat KEMALANGAN, anda juga berhak untuk claim elaun harian hospital. Tambah lagi duit poket ganti income yang hilang sebab tak boleh bekerja.

  • KEEMPAT
Pampasan juga akan diberikan kepada waris anda jika berlaku kematian akibat KEMALANGAN atau penyakit. Jika KEMALANGAN berlaku di tempat atau dalam kenderaan awam, pampasan akan diberikan DUA KALI GANDA..!

  • KELIMA
Paling saya suka ialah dahla harga amat murah, bagi lagi DISKAUN 20% pada tahun ketiga kita carum. Bestkan..!

Kalau perlukan penjelasan lebih, set appointment dengan saya ya. Saya akan bantu kebajikan diri anda sekeluarga.

ABANG TAKAFUL
013-4044072

About Author:

Konsultan MAA Takaful. Nak sembang takaful boleh whatsapp bila-bila 013-404 4072


Let's Get Connected: Twitter | Facebook | Google Plus

No comments:

Post a Comment

Tak kan baca je ;)
Ce komen skit nak tengok :D