Monday, February 18, 2019

Baucar Petrol Bernilai RM 30 - Zurich : MasterCard

MASTERCARD SPEND & WIN e-PAYMENT CAMPAIGN

Baucar Petrol RM 30 untuk dibawa pulang !



SYARAT-SYARAT KEMPEN:

1) Tempoh kempen: 01 Januari - 29 Mac 2019

2) Terbuka kepada semua warganegara Malaysia atau Pemastautin Tetap Malaysia yang telah membeli polisi-polisi baru dengan Zurich dengan bayaran caruman pertama dan seterusnya untuk tahun pertama yang berjaya menggunakan MasterCard sepanjang tempoh kempen.

3) Cara menyertai untuk pelanggan:

Langkah 1: 
Log masuk ke laman web korporat Zurich di: www.zurich.com.my

Langkah 2:

Menjawab 2 soalan mudah dan berkongsi dengan kami menggunakan cara yang paling kreatif mengapa Zurich adalah pilihan utama anda untuk keperluan insurans atau takaful anda (dalam tidak lebih daripada 20 patah perkataan) kemudian menghantar masuk penyertaan anda.

4) Terbuka kepada 12,000 transaksi pertama yang berjaya (untuk bayaran caruman pertama dan seterusnya untuk tahun pertama menggunakan MasterCard) dalam tempoh kempen yang dinyatakan di atas.

5) Kes-kes agen sendiri akan dikecualikan daripada kempen ini.

6) Pelanggan akan layak memenangi baucer petrol bernilai RM30 untuk setiap transaksi yang berjaya
dan juga berpeluang memenangi satu iPad di mana 10 iPads akan diperuntukkan untuk setiap 3,000 transaksi yang berjaya.

Sebagai contoh, pelanggan A membeli 2 polisi dengan Zurich dan mendaftar auto deduction melalui MasterCard untuk membayar caruman pertama dan seterusnya untuk tahun pertama. 

Selepas transaksi berjaya, pelanggan A akan memenangi 2 baucer petrol bernilai RM30. Manakala agen bagi pelanggan A, akan memenangi 2 baucer petrol bernilai RM20.

7) Pelanggan dibenarkan untuk menghantar masuk lebih daripada satu penyertaan (satu penyertaan untuk setiap transaksi yang berjaya menggunakan MasterCard) untuk mendapatkan baucer petrol.

Untuk iPad, pelanggan hanya boleh memenangi maksimum satu iPad setiap orang (per NRIC/pemohon) tanpa mengira bilangan penyertaan yang hantar masuk. 

Pemenang iPad akan ditentukan oleh panel pengadil berdasarkan jawapan yang betul bagi 2 soalan mudah dan keaslian dan kreativiti slogan mereka dalam Bahasa Inggeris sahaja.

8) Pihak syarikat berhak untuk menggantikan hadiah dengan hadiah/tunai lain sama nilai pada bila-bila masa tanpa sebarang notis terlebih dahulu.

About Author:

Konsultan MAA Takaful. Nak sembang takaful boleh whatsapp bila-bila 013-404 4072


Let's Get Connected: Twitter | Facebook | Google Plus

No comments:

Post a Comment

Tak kan baca je ;)
Ce komen skit nak tengok :D