Sunday, May 23, 2021

Takaful Untuk Manfaat Covid-19

Abg nak share satu produk takaful yang sangat menarik dari Syarikat Takaful Malaysia Berhad.

Pelan takaful standalone bagi manfaat tunai bila diagnos positif Covid-19 !

Pelan Bronze MozzCare Takaful Malaysia, caruman dikenakan hanya RM 50 sekali bayar untuk tempoh perlindungan selama satu tahun. 

Andai kata dalam tempoh setahun ni, takdir kena positif Covid-19, dapat cash payout RM 1,000

Bila kita positif Covid-19, pastinya keluarga kita turut sama kena kuarantin sama ada di pusat kuarantin ataupun di rumah. Dengan cash payout RM 1,000 tu tadi, sekurang-kurangnya ada sedikit duit belanja dapur sementara nak tunggu bebas dari Covid-19 dan boleh keluar rumah untuk sambung cari pendapatan.



Pelan Standalone tu tak rugi kalau ambil. Sebab hanya dengan caruman RM 50 sekali bayar, dia cover setahun. Bukan setakat manfaat cash payout Covid-19, positif denggi atau virus Zika pun dapat manfaat cash payout.

Dengan peningkatan kes Covid-19 kat negara kita yang sangat membimbangkan, jiran-jiran terdekat, saudara mara kita sendiri pun ada yang dah rekod positif Covid-19, maka abg sangat rekemen korang ambil pelan ni sementara masih ada di pasaran. Tak tahu la kot nanti bila kes terlalu banyak positif, permohonan pun ditutup.

Boleh apply secara online, permohonan sangat mudah tanpa underwriting (takda banyak soalan pasal status kesihatan, BMI berat tinggi semua tak perlu). Klik kat link ni : Takaful MyClick MozzCare

Abg tak dapat apa-apa komisen pun promot benda ni. Just nak share manfaat pelan ni sebab kes Covid-19 sekarang teruk sangat. Abg sendiri cari pelan takaful yang ada bagi manfaat untuk Covid-19 dan MozzCare ni yang abg ada jumpa. Ambil cepat, ada tempoh menunggu 14 hari. Tak payah buang masa nak fikir ; Takaful MyClick MozzCare

About Author:

Konsultan MAA Takaful. Nak sembang takaful boleh whatsapp bila-bila 013-404 4072


Let's Get Connected: Twitter | Facebook | Google Plus

No comments:

Post a Comment

Tak kan baca je ;)
Ce komen skit nak tengok :D