Thursday, December 6, 2018

[Bantuan] - Mencari Peluang Tambah Duit Sara Hidup

Seorang sahabat abg, Nadiah Hanis, diuji dengan penyakit SLE (Systemic lupus erythematosus). Beliau sedang mencari peluang tambah duit sara hidup dari pembaca yang budiman.

-------

[MENCARI PELUANG TAMBAH DUIT SARA HIDUP]

Assalamualaikum, seperti sedia maklum Cik Nard adalah seorang Ibu Tunggal Yang Tidak Penah Menerima bantuan kewangan dari mana2 pihak untuk kelangsungan hidup.

Jadi dengan rasa rendah diri, disebabkan stroke dan jatuh sakit teruk akibat penyakit SLE yg dah hampir 3minggu, cik nard dah xboleh buat kerja seperti biasa kerana fokus untuk berjalan dan tidak boleh buat kerja2 menggunakan laptop akibat vision sedikit terganggu dan bahagian kiri badan trjejas. Juga percakapan kurang jelas. Malah duit simpanan sudah habis dibelanjakan untuk kelangsungan hidup di hospital dan membeli barang2 keperluan lain seperti pampers dan shoulder pad juga makanan dan susu.

Jika ada kerja2 untuk cik nard buat seperti upah servis copywriting dan buat closing sales, bolehlah upah cik nard dengan segera untuk cik nard tambah pendapatan.



Buat masa sekarang masih di warded di:

Hosp serdang
Ward 6G
Katil 8
SD:70230

Dan jika rasa nak bantu cik nard dr segi kewangan(nak bayar bil hospital bila discaj, nak beli tongkat, nak bayar grab untuk balik nanti, nak byr upahorg jaga cik natd kt hosp, duit mkn idzni, nak bayar sewa rumah bln 11) bolehlah bank in ke:

Maybank
Nadiah Hanis
162777007424

No HP: 0183500619

Terima Kasih

Yang Malu Nak Meminta2,
Nadyanees.

------

Post asal beliau, boleh Klik Sini

Kepada yang berkemampuan bantu beliau, nak tunai zakat, tunai sedekah, boleh contact beliau secara direct. Semoga Allah murahkan rezeki dengan sedekah yang dihulurkan. Amin....

About Author:

Konsultan MAA Takaful. Nak sembang takaful boleh whatsapp bila-bila 013-404 4072


Let's Get Connected: Twitter | Facebook | Google Plus

No comments:

Post a Comment

Tak kan baca je ;)
Ce komen skit nak tengok :D