Friday, June 22, 2018

Mencorak Anak Dari Kecil

"Ramadhan akan datang dan ada setiap tahun. Tapi belum tentu kita masih ada."

Tahun ni bini teringin nak ikut terawih. Anak tak boleh tinggal jadi bawak sekali. Jadi abg cari masjid yang luas dan selesa, yang buat 20 rakaat terawih.

Isyak abg ikut jemaah. Bini jaga anak.
Abes isyak, abg jaga anak.
Bini pulak isyak sendiri, ikut terawih jemaah 8 rakaat.
Bini selesai 8 rakaat 3 witir, abg pulak buat 8 rakaat berjemaah sekali witir.



Macam tu la rutin tiap malam ramadhan tahun ni. Sampai anak abg dah buat masjid mafam rumah sendiri. Siap berbaring kuak lentang semua da. 😄

About Author:

Konsultan MAA Takaful. Nak sembang takaful boleh whatsapp bila-bila 013-404 4072


Let's Get Connected: Twitter | Facebook | Google Plus

No comments:

Post a Comment

Tak kan baca je ;)
Ce komen skit nak tengok :D